Service

Klik op een van de onderstaande onderwerpen, voor meer informatie. Heeft u een andere vraag, neem dan contact met ons.

Betalen

Contant bij afhaling

Indien u kiest voor de betaalmethode 'Contant bij afhalen' dan kunt u uw bestelling, na het maken van een afspraak, afhalen bij onze vestiging in Roermond. Pinnen is helaas niet mogelijk.

Overige betaalmethoden

In onze kassa kunt u kiezen uit een groot aantal betaalmethoden. U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met onze betalings service provider voor een correcte afhandeling.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, uw bestelling wordt (automatisch, enkele minuten naar uw bestelling) per e-mail bevestigd. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, kijk dan in uw 'ongewenste e-mail'. Als u helemaal geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Ontvang ik een aankoopbewijs?

Na afronding van uw bestelling en betaling ontvangt u een factuur per e-mail. Deze factuur geldt als aankoopbewijs.

Bezorgen

Landen met gratis verzending & gratis retourneren

Verzendkosten Levertijd* Retouren
tot
€ 30,00
vanaf
€ 30,00
DPD Neem
contact op
Nederland € 5,99 GRATIS 1 GRATIS
België € 7,49 GRATIS 1-2 GRATIS
Luxemburg € 9,99 GRATIS 1-2 GRATIS
Duitsland € 7,49 GRATIS 1-2 GRATIS
Oostenrijk € 12,99 GRATIS 2 GRATIS
Frankrijk € 12,99 GRATIS 3 GRATIS
Verenigd Koninkrijk € 12,99 GRATIS 2-3 GRATIS
Ierland € 20,99 GRATIS 3 GRATIS

* De levertijd is slechts een indicatie, maar geldt niet als bindende termijn. 

Overige landen (retourneren op eigen kosten)

VerzendkostenLevertijd*Retouren
DPD Neem contact op
Estland € 27,99 3-5 Op eigen kosten
Hongarije € 27,99 2-4 Op eigen kosten
Italië € 17,49 3-5 Op eigen kosten
Kroatië € 27,99 4 Op eigen kosten
Letland € 27,99 2-4 Op eigen kosten
Litouwen € 27,99 3-5 Op eigen kosten
Polen € 17,99 2-4 Op eigen kosten
Portugal € 20,99 3-5 Op eigen kosten
Slovenië € 21,49 3-5 Op eigen kosten
Slowakije € 21,49 3-5 Op eigen kosten
Spanje € 19,99 3-5 Op eigen kosten
Tsjechië € 21,49 2-4 Op eigen kosten
Zweden € 15,99 2-4 Op eigen kosten
Zwitserland € 64,99 3-4 Op eigen kosten

* De levertijd is slechts een indicatie, maar geldt niet als bindende termijn. 

Overige landen (retourneren op eigen kosten)

* De levertijd is slechts een indicatie, maar geldt niet als bindende termijn. 


Overige verzendlanden in overleg, neem contact met ons op.


Levertijden

Wij streven er naar om uw pakket binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Deze levertijd zal zoveel mogelijk in acht worden genomen, maar geldt niet als bindende termijn. 


DPD

Afleveren op particulieren adres (of adres in stedelijk gebied)
Normaliter wordt het pakket de volgende werkdag afgeleverd. 
1. Als het pakket klaar staat voor verzending, ontvangt u van ons een code voor Track & Trace per e-mail, waarmee u uw pakket kunt volgen. Meestal is vanaf 20:00 uur het pakket zichtbaar in dit systeem.
2. Op de dag vóór bezorging ontvangt u van de DPD een e-mail dat het pakket de volgende werkdag wordt bezorgt. U heeft de mogelijkheid om de DPD op een ander moment te laten leveren (kan eventueel ook op een ander adres, bijvoorbeeld uw werk of een DPD Parcelshop in de buurt), wanneer u voorziet dat u het pakket niet in ontvangst kunt nemen. Dat kan via deze website www.nieuwelevering.nl.
3. Op de bezorgdag ontvangt u nóg een e-mail van de DPD, met de verwachte aflevertijd (op 1 uur nauwkeurig) van het pakket. Bent u bij deze bezorgpoging niet thuis, dan ontvangt u een briefje in de brievenbus, dat de pakketbezorger is geweest en dat u binnen 7 kalenderdagen het pakket kunt afhalen bij een DPD Parcelshop.
DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag 08:30-18:00 uur. 

Afleveren op zakelijk adres (industriegebied)
Normaliter wordt het pakket de volgende werkdag afgeleverd. 
1. Als het pakket klaar staat voor verzending, ontvangt u van ons een code voor Track & Trace per e-mail, waarmee u uw pakket kunt volgen. Meestal is vanaf 20:00 uur het pakket zichtbaar in dit systeem. 
2. Daarna volgt de eerste bezorgpoging, is er niemand aanwezig, dan volgt er een tweede en zelfs een derde bezorgpoging (meestal de volgende werkdag). Bent u dan weer niet aanwezig, dan zal het pakket worden geretourneerd naar ons.
DPD bezorgt van maandag t/m zaterdag 08:30-18:00 uur. 


Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, in dit geval dient u echter op het bestelformulier direct het afleveradres te vermelden.

Retourneren

Zichttermijn

Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of proberen, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het naar ons retourneren. 

U kunt het artikel retourneren:

  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen.
  • Als het artikel compleet is.
  • In de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
  • Na contact met onze klantenservice per e-mail: shop@eslon.nl. U ontvangt hierna een bevestiging per e-mail van ons.

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:

  • Producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast.


Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice per e-mail: shop@eslon.nl. U ontvangt hierna een bevestiging per e-mail van ons, met daarin de retourprocedure.
  • Voeg altijd een briefje met uw naam, adresgegevens, kopie factuur en bankgegevens bij het pakket.
  • Stuurt u meer dan één pakket terug, voeg dan bij alle pakketten een briefje.
  • Pakketten onder rembours (of onvoldoende gefrankeerd) worden niet geaccepteerd.

Retour adres

Uw-Dakgootspecialist.nl
T.a.v. retouren
Metaalweg 7
6045 JB Roermond (NL)


Zelf terugbrengen

U kunt alle artikelen ook zelf afgeven bij onze vestiging in Roermond. Dit kan alleen op afspraak! Neemt u hiervoor contact met ons op.


Kosten voor retourneren

Retourneren is gratis. Na correcte ontvangst van uw retourzending storten wij het aankoopbedrag én de door u gemaakte verzendkosten voor de retourzending (mits het pakket retour is gezonden via de door ons aangegeven retour wijze), op uw rekening terug. Bij het retourneren van uw volledige bestelling, betalen wij ook de eventuele bezorgkosten terug. Het verwerken van retouren kan maximaal 14 werkdagen duren.

Downloads

Alle downloads hieronder zijn in PDF formaat. Wanneer u klikt op een download link wordt de PDF geopend in het programma Adobe Reader. Heeft u nog geen Adobe Reader? U kunt dit programma gratis downloaden van internet. Download de gratis PDF-reader hier.


Installatiehandleidingen

Hieronder vindt u de handleiding voor een correcte installatie van onze producten. Deze wordt ook in uw bestelling bijgevoegd. Mocht u desondanks nog vragen hebben over de installatie, neem dan contact op met ons.


Dakgoten:


Afvoergoten/ sleufgoten:


Regenton vulautomaten:


Overige:

 

Inhoud complete sets

Bekijk precies welke onderdelen u krijgt in een complete set.


Dakgoten:


Afvoergoten/ sleufgoten:


Algemene voorwaarden

Hieronder vindt u onze algemene voorwaarden die van toepassing zijn op al onze transacties.

Garantie

Uw Dakgootspecialist geeft maar liefst tot 10 jaar garantie op fabricage- en constructiefouten van onze dakgoten en hemelwaterafvoersystemen. Schade veroorzaakt door mens, dier of natuurgeweld valt niet onder de garantie. Reclamaties veroorzaakt door een ondeugdelijke montage, slecht onderhoud en/of een verkeerd onderhoudsmiddel vallen niet onder de garantie. De verkleuring van een product is niet te beschouwen als een fabricage- en, of constructiefout. Verkleuring van producten, met name als gevolg van lichtinvloeden is mogelijk, in het bijzonder geldt dit voor kunststof producten. Voor alle garantiebepalingen verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.


Klachtprocedure

Hoewel onze organisatie veel aandacht besteedt aan de kwaliteit van onze producten en geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via +31(0) 475 345 862. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie dient u altijd uw aankoopbewijs te overleggen. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat uitsluitend per e-mail. Hierop wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen gereageerd.